دریافتـ کد آیکونـ نوار آدرسـ سلنآ کـ ـد

تکلیف بی تو ماندن














ღ しѺ√乇 نرگس من ღ しѺ√乇

عشق من وجود من معلم مهربونم



برين ادامه

نظرات شما عزیزان:

m
ساعت22:24---5 شهريور 1393
سلام آجی عزیزم
روزت مبارک دختر گل

دوستت دارم آجی
پاسخ:سلام اجی جون..خوبی بخدا شرمنده اگه نمیتونم بسرم...بخدا ی عالمه کاردارم....بوسی اجی..روز خودتم مبارک ک دختر نمونه هسی


Behnaz
ساعت21:36---5 شهريور 1393
دختران فرشتگانی هستند از آسمان
بـــرای پر کـــردن قلب ما با عشق بی پایان...
سلام حانیه جون
میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر بر تو مبارک
پاسخ:سلام مهربونم..ممنونم.......خانوممممممممممممی


m
ساعت11:16---5 شهريور 1393
حانیه جونم
دلم برات تنگ شدهههههههه

پاسخ:منممممممممممممممممممم خدااااااااااا


فاطیما
ساعت21:49---2 شهريور 1393
مطلبت قشنگ بود/ چرا به وبلاگم سر نمی زنی؟
پاسخ:سلام بخدا سرم شلوغه.......بزور میتونم بیام وب...ببخشین


حكيمه
ساعت18:31---29 مرداد 1393
زيبابود
پيش ما نمياي؟!!
پاسخ:شرمنده...ی عالمه کار دارم...میام اجی...بخدا میام.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 29 مرداد 1393برچسب:,| 13:3 |✿حانیـــہ✿|

[-Design-]